Henri-Lloyd SkiYachting åpnet sesongen

Årets Henri-Lloyd SkiYachting ble arrangert helgen 20-21. mars, og er det sikreste vårtegnet på at seilsesongen nå er i gang.

Skirennet i Kirkerudbakken på fredagen ble gjennomført i ypperlige forhold i to omganger. På lørdagen var det dessverre lite vind i Oslo, noe som førte til at det kun ble gjennomført én flight. Alle lag fikk dermed seilt én seilas hver.

På kvelden var det som vanlig middag og premieseremoni på Dronningen.

Takk til deltagere, frivillige og våre sponsorer Henri-Lloyd, BoatBoot og Maritim Båtutstyr Slependen for flotte premier.

Se resultater

Foto: Harald Ødegaard | Kongelig Norsk Seilforening

Følg med på KNS sine oppdateringer

Andre nyheter

Del innlegg

Laget av Kompani Kvam